Stranica: 1/1.

Obnovljeni Citroen C4 predstavljen u Mostaru

Postano: pet tra 10, 2015 7:05 pm
Postao/la sheldon
Predstavljen tržištu 2010. godine i u više od 450.000 primjeraka proizveden u tvornici u Mulhouseu u Francuskoj, Citroen C4 druge generacije uzor je u klasi kad je riječ o udobnosti, a osavremenjen je novim svjetlosnim potpisom, korisnim tehnologijama i motorima najnovije generacije.

slika
slika
slika
slika

U 2015. godini Citroen C4 potvrdit će svoj položaj kompaktne limuzine ugodne za vožnju i boravak, i to uz pomoć nekoliko estetskih i praktičnih novosti. Suštinski, C4 je i dalje ostao prostran i udoban porodični kompakt, samo je sada dodatno modernizovan sa nekoliko detalja kako bi bio u skladu sa vremenom.

C4 je svakako važan model za Citroen u BiH, jer je to najprodavaniji model ove marke u našoj zemlji. Tako je u prošloj godini na tržištu BiH prodano 90 Citroena C4, dok sa redizajniranim modelom Citroen ima plan na naše tržište plasirati više od 130 primjeraka do kraja ove godine.

Novu liniju Citroena C4 odlikuje novi svjetlosni potpis koji zahvaljujući svjetlima sa LED-diodama osnažuje izražajnost prednjeg dijela, a zadnji dio zbog svjetala s 3D efektom izgleda dosta dinamičnije.

C4 je dobio osvježenja i u unutrašnjosti, i to s novim presvlakama i pojednostavljenom armaturnom pločom s novim 7-inčnim ekranom osjetljivim na dodir u njenoj sredini.

Citroen C4 je i dalje izuzetno udoban zahvaljujući voznim osobinama koje upijaju neravnine s ceste uz zadržavanje sigurne upravljivosti. U kabini je osjećaj ugodnosti istaknut zvučnom izolacijom koja može biti uzor u svojoj klasi, udobnošću sjedišta, prednjim masažnim sjedištem i velikim panoramskim ostakljenim krovom s električnim sjenilom za sunce.

Zahvaljujući međuosovinskom razmaku od 2,65 m, djeljivoj zadnjoj klupi i prtljažniku od 408 litara, što je uzor u klasi, Citroen C4 nudi i izuzetnu prostranost i praktičnost koja će zadovoljiti svaku prosječnu porodicu.

Redizajnom je C4 dobio i nove korisne tehnologije koje su u službi jednostavnosti upotrebe, kao što je sistem za pristup i pokretanje vozila bez ključa te novi 7-inčni ekran osjetljiv na dodir koji objedinjuje sve medijske funkcije i navigaciju. Tehnologije koje pojednostavljuju vožnju, poput sistema za pomoć pri kretanju na uzbrdici, inteligentnog nadzora prijanjanja, te sistema za nadzor mrtvog ugla se podrazumjevaju u obnovljenom C4.

Boravak u C4 je sada ugodniji i zahvaljujući uspostavljenoj internet konekciji preko funkcije Citroen Connect Box (koja uključuje pozive upomoć i pozive za asistenciju na cesti s lokalizacijom vozila, kao i virtuelnu servisnu knjižicu i uslugu Eco Driving dostupnu putem interneta).

Uz obnovljeni dizajn C4 je dobio i motore najnovije generacije koji nude užitak u vožnji i smanjenu potrošnju goriva. Tako su u ponudi benzinskih motora uz poznati VTi motor stigli i trocilindarski PureTech motori, pa raspon snage kod benzinskih motora polazi od 95 KS i završava na 130 KS. Kod dizelskih BlueHDi motora raspon snage polazi od 90 KS i završava na 120 KS. Svi motori u obnovljenom C4 ispunjavaju zahtjeve ekološke norme Euro 6.

Upareni s tehnologijom Stop & Start te s gumama niskog otpora kotrljanja, imaju vrlo malu potrošnju goriva: od 3,3 l/100 km odnosno 86 g CO2 kod motora BlueHDi 100 S&S BVM i 4,8 l/100 km odnosno 110 g CO2 kod motora PureTech 130 S&S EAT6.

Novi c4 već je dostupan na našem tržištu. Najpristupačniji model dolazi uz Live paket opreme i benzinski motor od 95 KS, i do registracije košta 25.374 KM, naravno uz aktuelnu akcijsku ponudu, koja će vjerovatno po tradiciji Citroena preći u stalnu akcijsku ponudu. Snažniji benzinac od 110 KS i uz isti Live paket opreme košta 25.964 KM, te svakako predstavlja bolji izbor za koji ne treba puno više doplatiti. Najpristupačniji dizelski C4 sada dolazi uz paket opreme Live, ima 90 KS i do registracije košta 26,708 KM. C4 sa srednjim paketom opreme Feel i poželjnijim dizelašem od 100 KS do registracije košta 28.239 KM.

Zanimljivo je da su paketi opreme sada izmijenjeni, pa se zovu Live, Feel i Shine, kao na nekim drugim Citroenima, a zanimljiv je potez i to da je za svaki C4 kao obavezna doplata navedena metalik boja, što se možda nekim kupcima neće svidjeti, ali će svakako učiniti da svaki C4 koji dođe na cestu izgleda bolje i primamljivije.